Nastavení Bidding Fox
Nástroj Bidding Fox v sobě ukrývá funkce na automatizaci marketingových strategií v systémech Heureka nebo Zboží.cz. Jedná se o špičkovou technologii, která vám může znásobit obrat či zefektivnit výdaje. Má ale přímý vliv na efektivitu práce specialisty zbožového srovnávače.
V rámci tohoto nástroje máme nejčastěji na starosti:
- Nastavení prvních i pokročilých strategií biddingu
- Diagnostiku – sledování spárovaných a nespárovaných produktů, pokles kreditu apod.
- Sledování produktů a jejich cen u konkurence
- Práce na automatizaci, zdokonalování a aplikaci novinek
- Nastavení zasílání reportů
Nejčastější dotazy
-
- Jsme v programu „Ověřeno zákazníky“ a chceme začít biddovat
- Nevíme, o co se jedná, ale chceme řešit automatizaci zbožových srovnávačů
- Chceme z Heureky nebo ze Zboží.cz vymáčknout maximum
- Neumíme správně biddovat nebo tomu příliš nerozumíme
-
Aktuální ceník tarifů najdete přímo na stránkách Bidding Foxu. Práce v nástroji Bidding Fox je zahrnuta v ceně za správu zbožových srovnávačů.
Klienti často využívájí
Při práci s Bidding Foxem se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je PPC Bee nebo využívat reklamní služby PPC a zbožové srovnávače.
PPC Bee
PPC kampaně
Zbožové srovnávače
XML Mergado