Nastavení Bidding Fox

Nástroj Bidding Fox v sobě ukrývá funkce na automatizaci marketingových strategií v systémech Heureka nebo Zboží.cz. Jedná se o špičkovou technologii, která vám může znásobit obrat či zefektivnit výdaje. Má ale přímý vliv na efektivitu práce specialisty zbožového srovnávače.

Bidding Fox

V rámci tohoto nástroje máme nejčastěji na starosti:

  • Nastavení prvních i pokročilých strategií biddingu
  • Diagnostiku – sledování spárovaných a nespárovaných produktů, pokles kreditu apod.
  • Sledování produktů a jejich cen u konkurence
  • Práce na automatizaci, zdokonalování a aplikaci novinek
  • Nastavení zasílání reportů

Náhled aplikace Bidding Fox

Nejčastější dotazy

    • Jsme v programu „Ověřeno zákazníky“ a chceme začít biddovat
    • Nevíme, o co se jedná, ale chceme řešit automatizaci zbožových srovnávačů
    • Chceme z Heureky nebo ze Zboží.cz vymáčknout maximum
    • Neumíme správně biddovat nebo tomu příliš nerozumíme

  • Aktuální ceník tarifů najdete přímo na stránkách Bidding Foxu. Práce v nástroji Bidding Fox je zahrnuta v ceně za správu zbožových srovnávačů.


Klienti často využívájí

Při práci s Bidding Foxem se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je PPC Bee nebo využívat reklamní služby PPC a zbožové srovnávače.

PPC Bee PPC kampaně Zbožové srovnávače XML Mergado