Pohlídejte si, jestli je vaše PPC agentura či specialista stále v kurzu

O programu Google Ads jsme psali na našem blogu o online marketingu již několikrát, a to z toho důvodu, že je naše agentura MarkMedia hrdým Google partnerem.

Samotný partnerský program ale prošel za poslední rok významnými změnami – jedná se zejména o zpřísnění certifikace, o kterém jsme už psali ve svém dřívějším článku tady. Nakonec došlo na odložení nových pravidel na rok 2021, který právě začal a i proto jsme pro vás připravili přehled změn.

Shrnutí nových podmínek Google Partners od roku 2021:

  • Partnerská agentura musí mít nadpoloviční většinu vlastních PPC specialistů, kteří mají certifikaci v rámci Google Skills akademie.
  • Útrata klientů, o které se agentura stará, musí být za jeden kvartál alespoň 450 tisíc korun.
  • Každá partnerská agentura musí mít alespoň jednoho specialistu na vyhledávání, video reklamu, reklamy na aplikace, produktové reklamy a obsahovou síť.
  • V neposlední řadě je zapotřebí mít dostatečný výkon, který se nově řídí doporučením Googlu daném z účtů klientů.
Google Partners

Podívejte se a ověřte si naši agenturu zde.

Náhled Google Partners

Zajímavostí na nových pravidlech je i fakt, že certifikát Google Partners Premium musí mít i agentury, které mají na tuto certifikaci nárok. Začínají tedy znovu se standardním certifikátem Google Partners.

Správa PPC

Postaráme se o vaše PPC kampaně. Zjistit více.