Sklik nasazuje kampaně s Maximalizací konverzí
Marek Wiener
Publikováno 11. 10. 2025 | Čtení na 3 min.
Vyzkoušejte letní novinkovou strategii
Léto v Skliku přineslo přelomovou novinku v oblasti optimalizace PPC reklam. V tomto článku se proto podíváme na strategii kampaní s názvem Maximalizace konverzí.
Pojem „maximalizace konverzí“ samozřejmě známe už dlouho z ostatních reklamních systémů. Do Skliku však přišla až letos a nyní je na nás, správcích reklam, tuto strategii začít používat tam, kde dává smysl. Co nám konkrétně umožňuje?
- Optimalizaci kampaní s cílem na konverze.
- Zvýšení výkonu.
- Zjednodušení správy kampaní.
- Úsporu času při správě reklam.
Jak už to bývá, i zde platí určitá „ale“. Pro použití této strategie potřebujete mít u reklamy alespoň 30 konverzí za posledních 30 dnů a také zobrazení reklamy za posledních 7 dní (aktivní reklamy). Dalším omezením je použití jen v typových kampaních pro obsahové a produktové reklamy, tedy dynamický banner a DRTG.

Srovnání s Google Ads
Vzhledem k velikosti našich klientů balancujeme na hraně použitelnosti, protože výše zmíněná omezení jsou poměrně zásadní. Ve srovnání s Google Ads je situace následující – tam je sice oficiálně požadováno mít alespoň 50 konverzí, ale v praxi lze automatické strategie efektivně využívat už od cca 25 konverzí.
Jak Maximalizace konverzí funguje v praxi?
U kampaní rozdělených dle zařízení (typicky mobil a desktop) je nutné sloučit cílení do jedné kampaně, aby se do ní konverze správně načítaly. Strategie Maximalizace konverzí totiž neumí cílit jen na desktop nebo jen na mobil, takže jedna kampaň zahrnuje cílení na všechna zařízení. V rámci této strategie se také používá střídání reklam optimalizovaných dle CPA.
Závěrečný tip
Sklik doporučuje vyhodnocovat kampaně s určitým časovým odstupem. Vyplatí se proto sledovat ukazatele CPA a také data, zda kampaň získala více konverzí než před implementací. Ideálně tedy proveďte vyhodnocení až 30 dní po zapnutí strategie.
V naší agentuře právě vybíráme klienty, se kterými novou strategii vyzkoušíme. Pokud máte zájem nebo třeba jen potřebujete správu reklam, ozvěte se nám.
Maximalizace konverzí může být silný nástroj, pokud víte, jak ji správně využít. Sdílejte článek a pomozte ostatním pochopit, jak z ní vytěžit maximum pro své kampaně.