Správa obsahu a kampaní na sociálních sítích

Jak už možná víte, inzerovat na Facebooku, Instagramu a dalších platformách společnosti Meta nemusí být úplně jednoduché. Základem je proto porozumět jejich reklamnímu systému a ovládat všechny důležité funkce.

Náhled reklamního systému pro Facebook

Stejně jako v Google Ads či Skliku můžete používat výkonnostní kampaně založené na katalogu produktů vašeho e-shopu nebo sbírat leady (kontakty) pomocí Facebook formulářů. Oproti jiným reklamním platformám se kampaně Mety liší v tom, že prostřednictvím reklamy umí sdělit daleko více informací, než jsme zvyklí jinde. Nabízí se také individuální formát reklam určený například pro eventy nebo podporu instalace aplikací. Výběr je zkrátka bohatý a konkrétní volba závisí na marketingové strategii, kterou si s klientem vždy stanovíme.

Kromě sponzorované reklamy bývá častým požadavkem klientů i správa obsahu na sociální sítích, kterou dokážeme zajistit.

Náhled reklamního systému pro Facebook

Nejčastější dotazy

  • Pro každého, kdo nemá čas na opečovávání svého profilu, ať už se jedná o nové příspěvky na zdi, stories či reels. Nebo pokud neexistuje nikdo kompetentní ve vaší firmě, kdo by se o sítě postaral. Přitom mít aktuální a reprezentativní profil je bezesporu klíčové pro úspěch v podnikání.

    Proto klientům nabízíme správu obsahu na sociálních sítích. Přístupy si standardně nasdílíme přes Business Manager, takže nepotřebujeme žádné přihlašovací údaje ani plné administrátorské přístupy.

  • Základem je, aby nám klient dodal „surové“ podklady, které dále zapracuje náš grafik. Také je důležité nám předávat vybrané informace z dění ve firmě, které rádi využijeme pro tvorbu příběhů (stories a reels).

  • Reklama na sociálních sítích se většinou platí za zobrazení. Kolik tedy reálně za reklamu zaplatíte, vždy záleží na stanoveném cíli, rozpočtu a období kampaně.
    Správa obsahu se pohybuje od 2 000 Kč výše a je vždy odvislá na celkovém rozsahu práce. Cenu také ovlivňuje počet příspěvků za týden a úprava podkladů pro publikaci.


Klienti často využívájí

Při práci na obsahovém marketingu klienti často využívají další marketingové služby:
Obsahový marketing PPC kampaně Výroba bannerů