Zbožové srovnávače

Díky zbožovým srovnávačům máte unikátní možnost dostat se s vašimi produkty na trh a prezentovat je na místech, kde se prodávají podobné produkty.

PPC kampaně

Správa srovnávačů

Profesionálně vám nastavíme vaše zbožové srovnávače. Jsme specialisté zejména na Heureku a Zboží.cz, poradíme však i s ostatními katalogy jako jsou Glami, Favi a další.

Zbožové srovnávače
Co zahrnuje naše správa zbožových srovnávačů?

  • Pravidelná kontrola XML feedu
  • Aktualizace základního nastavení (výdejny, doprava, kontakty)
  • Nastavení prokliků v PPC režimu
  • Nastavení cenových rozsahů
  • Kontrola měření konverzí a analytika dat
  • Další práce s daty – zobrazování, implementace nadstandardních funkcí a další vychytávky
  • Párování produktů *
  • Biddování produktů, práce s nástrojem Bidding Fox *
  • Práce se Sortiment Reportem nebo pokročilými statistikami *

* Pokud je objednáno.

Postaráme se vám o tyto i další porovnávače a inspirační katalogy zboží: Zboží.cz, Heureka, Biano, Favi, Glami, Arukereso, Compari a další.

Nejčastější dotazy

    • Nejsme vidět nebo máme malé zobrazování produktů
    • Máme malou návštěvnost nebo nízký konverzní poměr
    • Sledujeme propad v návštěvnosti nebo propad obratu
    • Nejsme spokojeni s naším současným zbožovým specialistou
    • Dlouhodobě jsme opomíjeli tuto oblast v rámci online marketingu
    • Přecházíme na nový web/doménu a potřebujeme ohlídat správné nastavení
  • Potřebujete audit účtu, nechcete si jej dělat sami nebo nevíte, jak na to? Audit nejen XML feedu na jednom zbožovém srovnávači vypracujeme svižně do třech pracovních dnů za částku 1 000 Kč.

  • Správa Heureky nebo Zboží.cz obvykle stojí 2 000 Kč měsíčně. Většinou však klientům pomáháme i s dalšími oblastmi:

    • Správa včetně párování produktů – od 4 000 Kč/měsíc
    • Správa včetně biddingu a párování produktů – od 8 000 Kč/měsíc

    Cena za vedení ostatních srovnávačů záleží na stanovených cílech a dalších požadavcích. Standardně se určuje na základě časové náročnosti.


Klienti často využívájí

Při správě zbožových sorvnávačů se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, Bidding Fox a další.

PPC kampaně Sociální sítě SEO optimalizace Pokročilé reportování