Cenové a zbožové srovnávače
Srovnávače zboží jsou jedním z nejefektivnějších kanálů pro e-shopy, které chtějí získat nové zákazníky a zvýšit prodeje. Pomáháme klientům využít potenciál portálů jako Heureka, Zboží.cz a další.
Díky zbožovým srovnávačům máte unikátní možnost dostat se s vašimi produkty na trh a prezentovat je na místech, kde se prodávají podobné produkty.
Expandujte jednoduše na zahraniční trhy. Díky srovnávačům Heureka, Arukereso, Olcsobat nebo Compari vás dostaneme na slovenský, maďarský nebo rumunský trh.
Základní informace
Před expanzí do zahraničí doporučujeme odbornou konzultaci s naším performance specialistou, který vás seznámí se základní problematikou pro úspěšný vstup na uvažovaný trh.
Před tímto rozhodnutím prosím berte určitě na vědomí tyto základní informace:
- Zjistěte si legislativní a právní skutečnosti týkající se vašich produktů a potřebných náležitostí s doručením do jiné krajiny.
- Připravte si e-shop v daném jazyce i měně a přizpůsobte jej pro vybranou lokaci.
- Ověřte si, zda společnost nepotřebuje v dané zemi sídlo firmy nebo organizační složku.
- Zajistěte si dopravce do zahraničí tak, aby doručení objednávky bylo z pohledu zákazníka cenově únosné, popřípadě se zamyslete nad možnostmi promítnutí dopravy do cenotvorby produktů.
- Společně provedeme základní analýzu trhu vzhledem k vašemu obchodnímu zájmu.
Proč v zahraničí začít se zbožovými srovnávači?
Správa zbožových srovnávačů se přitom v zásadě neliší od těch českých, nicméně existují drobné odchylky, které v rámci správy děláme:
- Připravíme XML feed, který odpovídá potřebám srovnávače a udržujeme jeho správnou strukturu.
- Při správě kampaní se více zaměřujeme na zalistování produktů, což je pro vstup na daný trh důležitým předpokladem pro úspěch.
- Samozřejmě zajišťujeme bidding pro kategorie i jednotlivé produkty.
- V případě problémů se zobrazováním nebo efektivitou porovávače zajišťujeme také komunikaci přímo s jejich podporou.
Co zahrnuje naše správa zbožových srovnávačů?
- Pravidelná kontrola XML feedu
- Aktualizace základního nastavení (výdejny, doprava, kontakty)
- Nastavení prokliků v PPC režimu
- Nastavení cenových rozsahů
- Kontrola měření konverzí a analytika dat
- Další práce s daty – zobrazování, implementace nadstandardních funkcí a další vychytávky
- Párování produktů *
- Biddování produktů, práce s nástrojem Bidding Fox *
- Práce se Sortiment Reportem nebo pokročilými statistikami *
* Pokud je objednáno.
Postaráme se vám o tyto i další porovnávače a inspirační katalogy zboží: Zboží.cz, Heureka, Biano, Favi, Glami, Arukereso, Compari a další.

Při správě zbožových sorvnávačů se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, Bidding Fox a další.
-
Pro koho je správa zbožových srovnávačů vhodná?
- Nejsme vidět nebo máme malé zobrazování produktů
- Máme malou návštěvnost nebo nízký konverzní poměr
- Sledujeme propad v návštěvnosti nebo propad obratu
- Nejsme spokojeni s naším současným zbožovým specialistou
- Dlouhodobě jsme opomíjeli tuto oblast v rámci online marketingu
- Přecházíme na nový web/doménu a potřebujeme ohlídat správné nastavení
-
Kolik stojí audit účtu vč. kontroly XML feedu?
Potřebujete audit účtu, nechcete si jej dělat sami nebo nevíte, jak na to? Audit nejen XML feedu na jednom zbožovém srovnávači vypracujeme svižně do třech pracovních dnů za částku 1 000 Kč.
-
Kolik stojí správa kampaní?
Správa Heureky nebo Zboží.cz obvykle stojí 2 000 Kč měsíčně. Většinou však klientům pomáháme i s dalšími oblastmi:
- Správa včetně párování produktů – od 4 000 Kč/měsíc
- Správa včetně biddingu a párování produktů – od 8 000 Kč/měsíc
Cena za vedení ostatních srovnávačů záleží na stanovených cílech a dalších požadavcích. Standardně se určuje na základě časové náročnosti.