Tvoříme

Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě nápadů a vizuálů zejména pro sociální sítě. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.

Co umíme

Zvukový obal pro vaše online reklamy

PPC bannery Reels Unboxing Podcasty Zvukový obal

Máme pro vás unikátní službu pro vaši onlinovou videoreklamu. Pokud přemýšlíte, jakým způsobem ji ozvláštnit, ať už na Facebooku nebo v Google Ads, nabízíme využití zvukového obalu doplněného o mluvené slovo.

Reklama napříč internetem, v mobilních zařízeních i na PC, se často uživateli zobrazuje s možností poslechu doprovodné zvukové stopy. Dnes nejčastěji vidíme strojově vytvořená videa, která jsou vizuálně seskládaná z obrázků a nadpisů, doplněná o hudební podkres. Tato výroba nejčastěji odpovídá „šabloidní“ kvalitě a běžný uživatel rozpozná, že nejde o kreativní tvorbu, nýbrž o video vytvořené strojovým učením či umělou inteligencí.

Seznamte se hlasem Jiřího Flaisiga
Pro formáty Performance Max v Google Ads nebo pro Reels na Facebooku používáme hlas Jiřího Flaisiga, který má dlouholeté zkušenosti nejen při živém vysílání na Hitrádiu City Brno, ale i na firemních a svatebních eventech, které moderuje. Poslechtěte si ukázky níže, které vám přiblíží tuto službu.


Nejčastější dotazy

  • Přirozené mluvené slovo působí profesionálně a vzbuzuje důvěru ve vaší značku. Navíc můžete oslovit širší publikum než jen uživatele, který zařízení, na kterém se reklama ukázala, ovládá. Zvukový obal tak může doprovodit vaše reklamy a celkově vytvořit další důležitou identitu vaší společnosti.

  • Nejčastějším příkladem je reklama zobrazená ve formátech Reels na Facebooku, Instagramu nebo TikToku. Tyto situace vznikají ale i při poslechu hudby na YouTube, kde je obsah v pravidelných intervalech prokládaný reklamními spoty. Také ale může nastat situace, kdy uživatel pročítá obsah na internetu a v blízkosti této osoby může být i někdo další, kdo obsah sice nevidí, ale má na dosah reproduktory. A takových příkladů může být více.


Klienti často využívájí

Zvukový obal využívají klienti, kteří často řeší tyto reklamní služby a kanály:
Facebook Ads Reklama na Instagramu Google Ads Sklik (Seznam.cz)