Zvukový obal pro vaše online reklamy

Zvukový obal pro vaše online reklamy

Marek Wiener

Marek Wiener

Publikováno 19. 10. 2025  |  Čtení na 2 min.

Máme pro vás unikátní službu pro vaši onlinovou videoreklamu. Pokud přemýšlíte, jakým způsobem ji ozvláštnit, ať už na Facebooku nebo v Google Ads, nabízíme využití zvukového obalu doplněného o mluvené slovo.

Reklama napříč internetem, v mobilních zařízeních i na PC, se často uživateli zobrazuje s možností poslechu doprovodné zvukové stopy. Dnes nejčastěji vidíme strojově vytvořená videa, která jsou vizuálně seskládaná z obrázků a nadpisů, doplněná o hudební podkres. Tato výroba nejčastěji odpovídá „šabloidní“ kvalitě a běžný uživatel rozpozná, že nejde o kreativní tvorbu, nýbrž o video vytvořené strojovým učením či umělou inteligencí.

Seznamte se hlasem Jiřího Flaisiga

Pro formáty Performance Max v Google Ads nebo pro Reels na Facebooku používáme hlas Jiřího Flaisiga, který má dlouholeté zkušenosti nejen při živém vysílání na Hitrádiu City Brno, ale i na firemních a svatebních eventech, které moderuje. Poslechtěte si ukázky níže, které vám přiblíží tuto službu.

Podívejte se na inspirativní knihovnu reklam mSpace, kde najdete ukázky našich realizací.

  • K čemu je profesionální voiceover ve videoreklamě?

    Přirozené mluvené slovo působí profesionálně a vzbuzuje důvěru ve vaší značku. Navíc můžete oslovit širší publikum než jen uživatele, který zařízení, na kterém se reklama ukázala, ovládá. Zvukový obal tak může doprovodit vaše reklamy a celkově vytvořit další důležitou identitu vaší společnosti.

  • Proč použít pro video zvukovou stopu?

    Nejčastějším příkladem je reklama zobrazená ve formátech Reels na Facebooku, Instagramu nebo TikToku. Tyto situace vznikají ale i při poslechu hudby na YouTube, kde je obsah v pravidelných intervalech prokládaný reklamními spoty. Také ale může nastat situace, kdy uživatel pročítá obsah na internetu a v blízkosti této osoby může být i někdo další, kdo obsah sice nevidí, ale má na dosah reproduktory. A takových příkladů může být více.

Pokud vás téma zaujalo, sdílejte článek dál. Pomozme společně zvednout úroveň české online reklamy.