Zvukový obal pro vaše online reklamy
Marek Wiener
Publikováno 19. 10. 2025 | Čtení na 2 min.
Máme pro vás unikátní službu pro vaši onlinovou videoreklamu. Pokud přemýšlíte, jakým způsobem ji ozvláštnit, ať už na Facebooku nebo v Google Ads, nabízíme využití zvukového obalu doplněného o mluvené slovo.
Reklama napříč internetem, v mobilních zařízeních i na PC, se často uživateli zobrazuje s možností poslechu doprovodné zvukové stopy. Dnes nejčastěji vidíme strojově vytvořená videa, která jsou vizuálně seskládaná z obrázků a nadpisů, doplněná o hudební podkres. Tato výroba nejčastěji odpovídá „šabloidní“ kvalitě a běžný uživatel rozpozná, že nejde o kreativní tvorbu, nýbrž o video vytvořené strojovým učením či umělou inteligencí.
Seznamte se hlasem Jiřího Flaisiga
Pro formáty Performance Max v Google Ads nebo pro Reels na Facebooku používáme hlas Jiřího Flaisiga, který má dlouholeté zkušenosti nejen při živém vysílání na Hitrádiu City Brno, ale i na firemních a svatebních eventech, které moderuje. Poslechtěte si ukázky níže, které vám přiblíží tuto službu.
Podívejte se na inspirativní knihovnu reklam mSpace, kde najdete ukázky našich realizací.
-
K čemu je profesionální voiceover ve videoreklamě?
Přirozené mluvené slovo působí profesionálně a vzbuzuje důvěru ve vaší značku. Navíc můžete oslovit širší publikum než jen uživatele, který zařízení, na kterém se reklama ukázala, ovládá. Zvukový obal tak může doprovodit vaše reklamy a celkově vytvořit další důležitou identitu vaší společnosti.
-
Proč použít pro video zvukovou stopu?
Nejčastějším příkladem je reklama zobrazená ve formátech Reels na Facebooku, Instagramu nebo TikToku. Tyto situace vznikají ale i při poslechu hudby na YouTube, kde je obsah v pravidelných intervalech prokládaný reklamními spoty. Také ale může nastat situace, kdy uživatel pročítá obsah na internetu a v blízkosti této osoby může být i někdo další, kdo obsah sice nevidí, ale má na dosah reproduktory. A takových příkladů může být více.
Pokud vás téma zaujalo, sdílejte článek dál. Pomozme společně zvednout úroveň české online reklamy.