Trápí vás blokace Google Ads a Merchant Center?
Marek Wiener
Publikováno 11. 10. 2025 | Čtení na 6 min.
Nabízíme rychlé a odborné řešení
Když se vám kampaně v Google Ads nebo produkty v Google Merchant Center zablokují, je to nepříjemná situace, která zpravidla vyžaduje okamžité řešení. Reklamy totiž přestávají běžet a nervozita stoupá.
Proto jsme v MarkMedia vyčlenili samostatné oddělení, které se na blokace reklam a účtů specializuje, klientům věnuje plnou pozornost a minimalizuje jejich ztráty.
Google je totiž v otázce bezpečnosti reklam nekompromisní a řídí se zásadami, které se zakládají na zobrazování kvalitní a bezpečné reklamy. Jde mu tedy zejména o důvěryhodnost, relevantnost, etiku a transparentnost směrem k uživateli.


Jaké blokace nejčastěji řešíme?
- Zkreslování informací – To je nejčastější důvod, proč se účty blokují. Navíc se často jedná o nové účty. Největší potíže se skrývají v obchodních podmínkách, třeba nedoložená garance (např. u vrácení zboží) nebo otázka důvěryhodnosti obchodu, když nelze firmu dohledat na internetu nebo když jí chybí recenze.
- Nepovolený obsah – Máme zkušenosti, že vždy záleží na cílové destinaci, kde inzerujete, ale nejčastěji se jedná o padělky, nebezpečné produkty či některé zdravotní doplňky.
- Porušení zásad reklamy – Například nevhodný obsah, klamavé praktiky, nejasné informace.
- Problémy s cílovou stránkou – Nedostupná stránka, nedůvěryhodný obsah, technické chyby.
- Podezřelé platby nebo aktivity – Google je velmi citlivý na podezření z podvodů. Vadí mu třeba, pokud nemáte v obchodních podmínkách uvedené číslo bankovní účtu.
- Opakované porušení pravidel – Když se v účtu nasbírá více upozornění, může nastat trvalé zablokování účtu.
Kromě výše uvedených závažnějších blokací existují i mírnější problémy, které se nedotýkají celých účtů, ale například jen konkrétních kampaní nebo položek. Může jít tedy o zamítnuté reklamy nebo odmítnutí položek v Google Merchant Center. Takové překážky nejsou tolik zásadní, a proto je řešíme v rámci běžné správy kampaní a optimalizace ve Správci zásad.
Jak s blokacemi pracujeme?
Ačkoliv to může znít samozřejmě, klíčové je nejednat ukvapeně a před podáním odvolání pečlivě zvážit samotný problém i jeho možné řešení. V první řadě tedy vyhodnotíme konkrétní oznámení o porušení a možné problémy, které srovnáváme s ostatními případy, které jsme v minulosti řešili. Procházíme a kontrolujeme nedostatky, kterých se dopustili jiní klienti a zjišťujeme, jestli podobné problémy nejsou i na vašem projektu.
Proč se obrátit na MarkMedia?
-
Pracujeme přes 10 let s reklamním systémem Google Ads.
-
Vyřešili jsme již desítky případů blokací v rámci Česka, Slovenska, Německa, Maďarska i Rumunska.
-
Jsme Google partner a máme přímé napojení na Google podporu.
Nejenže se postaráme o odblokování účtu, ale také vám poradíme, jak podobným situacím dlouhodobě předcházet.
Narazili jste taky na problém s blokací reklam? Sdílejte článek dál – a když budete potřebovat s odblokováním nebo správou kampaní pomoct, ozvěte se nám.