Trápí vás blokace Google Ads a Merchant Center?

Trápí vás blokace Google Ads a Merchant Center?

Marek Wiener

Marek Wiener

Publikováno 11. 10. 2025  |  Čtení na 6 min.

Když se vám kampaně v Google Ads nebo produkty v Google Merchant Center zablokují, je to nepříjemná situace, která zpravidla vyžaduje okamžité řešení. Reklamy totiž přestávají běžet a nervozita stoupá.

Proto jsme v MarkMedia vyčlenili samostatné oddělení, které se na blokace reklam a účtů specializuje, klientům věnuje plnou pozornost a minimalizuje jejich ztráty.

Google je totiž v otázce bezpečnosti reklam nekompromisní a řídí se zásadami, které se zakládají na zobrazování kvalitní a bezpečné reklamy. Jde mu tedy zejména o důvěryhodnost, relevantnost, etiku a transparentnost směrem k uživateli.

Jaké blokace nejčastěji řešíme?

  • Zkreslování informací – To je nejčastější důvod, proč se účty blokují. Navíc se často jedná o nové účty. Největší potíže se skrývají v obchodních podmínkách, třeba nedoložená garance (např. u vrácení zboží) nebo otázka důvěryhodnosti obchodu, když nelze firmu dohledat na internetu nebo když jí chybí recenze.
  • Nepovolený obsah – Máme zkušenosti, že vždy záleží na cílové destinaci, kde inzerujete, ale nejčastěji se jedná o padělky, nebezpečné produkty či některé zdravotní doplňky.
  • Porušení zásad reklamy – Například nevhodný obsah, klamavé praktiky, nejasné informace.
  • Problémy s cílovou stránkou – Nedostupná stránka, nedůvěryhodný obsah, technické chyby.
  • Podezřelé platby nebo aktivity – Google je velmi citlivý na podezření z podvodů. Vadí mu třeba, pokud nemáte v obchodních podmínkách uvedené číslo bankovní účtu.
  • Opakované porušení pravidel – Když se v účtu nasbírá více upozornění, může nastat trvalé zablokování účtu.

Kromě výše uvedených závažnějších blokací existují i mírnější problémy, které se nedotýkají celých účtů, ale například jen konkrétních kampaní nebo položek. Může jít tedy o zamítnuté reklamy nebo odmítnutí položek v Google Merchant Center. Takové překážky nejsou tolik zásadní, a proto je řešíme v rámci běžné správy kampaní a optimalizace ve Správci zásad.

Jak s blokacemi pracujeme?

Ačkoliv to může znít samozřejmě, klíčové je nejednat ukvapeně a před podáním odvolání pečlivě zvážit samotný problém i jeho možné řešení. V první řadě tedy vyhodnotíme konkrétní oznámení o porušení a možné problémy, které srovnáváme s ostatními případy, které jsme v minulosti řešili. Procházíme a kontrolujeme nedostatky, kterých se dopustili jiní klienti a zjišťujeme, jestli podobné problémy nejsou i na vašem projektu.

Proč se obrátit na MarkMedia?

  • Pracujeme přes 10 let s reklamním systémem Google Ads.
  • Vyřešili jsme již desítky případů blokací v rámci Česka, Slovenska, Německa, Maďarska i Rumunska.
  • Jsme Google partner a máme přímé napojení na Google podporu.

Nejenže se postaráme o odblokování účtu, ale také vám poradíme, jak podobným situacím dlouhodobě předcházet.

Narazili jste taky na problém s blokací reklam? Sdílejte článek dál – a když budete potřebovat s odblokováním nebo správou kampaní pomoct, ozvěte se nám.