PPC kampaně
Pomůžeme vám správně nastavit vaše reklamní kampaně na Googlu, Seznamu i Facebooku. Specializujeme se na výkonnostní marketing.
Jsme specialisté na Google Ads
Inzerci ve vyhledávání Google doporučujeme zejména z toho důvodu, že má v České republice významné zastoupení v rámci podílu na trh, a to konkrétně dominantních 81 %. Kromě toho je u nás tento gigant známý i svou provázaností s dalšími službami jako je prohlížeč Chrome (71,7 %) nebo nejrozšířenějším operačním systémem pro mobilní zařízení (74,2 %). Samozřejmě si také drží první příčku i celosvětově, s přibližným podílem na trhu 92 %.
Placená reklama na Googlu je velmi dobře měřitelná. Díky přihlášeným uživatelům v prohlížeči nebo přímo v jeho službách budou vaše prokliky přesně zaznamenané i bez nutnosti využití cookies.
Inzerovat na Googlu doporučujeme z hlediska tvorby a správy reklam. Díky moderním technologiím i algoritmům lze využívat strojové učení a automatizované strategie (ROAS, cílová CPA apod.) pro dosažení stanovených cílů.
Co zahrnuje správa Google Ads
(dříve Google AdWords)
PPC kampaně jsou nejčastější službou, kterou u nás poptáváte. Jedná se o placenou reklamu za klik ve vyhledávačích Seznam.cz Sklik a Google Ads. Mezi další systémy, které spravujeme, patří i Facebook Ads.
Správa reklamního účtu zahrnuje:
- tvorbu kampaní, reklamních sestav, inzerátů a klíčových slov
- správu kampaní na základě požadavků klientů
- aktualizaci klíčových slov a vyhledávacích frází
- rozšiřování kampaní a zlepšování skóre kvality
- kontrolu rozpočtů, plateb a faktur
- aktualizaci aktivit dle nejnovějších trendů
Nejčastější dotazy
-
Správu kampaní doporučujeme všem, kteří se najdou v níže popsaných situacích:
- Chceme zlepšit výkon kampaní
(máme je založené, ale nefungují tak, jak bychom si představovali) - Máme útratu v kampaních vyšší jak 3 000 Kč za měsíc
- Pravidelně e-shop či web upravujeme
- Založili jsme si kampaně sami, ale nejsme si jistí nastavením
- Nejsme spokojeni s komunikací či výsledky práce současného správce
- Chceme zlepšit výkon kampaní
-
Cenu stanovujeme individuálně, odvíjí se od počtu a rozsahu požadovaných kampaní nebo cílů. Předem stanovujeme hodinový fond na práci.
Podívejme se na příklad: cílem je vytvořit akviziční kampaň ve vyhledávací síti, která bude obsahovat 6 reklamních sestav. Cena za nastavení činí 2 000 Kč při časovém odhadu 2 hodin práce. -
Máme malý web nebo e-shop do 30 produktů
Měsíční správa stojí obvykle do 5 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby bez pravidelné tvorby nových kampaní.
Typickým zákazníkem je drobný živnostník či velmi malá firma vedená jednotlivcem (např. elektroinženýr, švadlena, e-shop s autorskou tvorbou…)
Jsme středně velká firma nebo e-shop do 100 produktů
Měsíční správa stojí obvykle od 7 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:- týdenní správu (přístup do účtu 2x týdně)
- pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio
Klientem bývá v takovém případě firma s více jak jedním zaměstnancem nebo e-shop s obratem kolem 100 000 Kč měsíčně.
Jsme velká firma nebo e-shop nad 100 produktů
Měsíční správa stojí obvykle od 12 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:
- nadstandardní přístup
- denní správu
- zapracování dlouhodobých úkolů jako je např. automatizace pomocí scriptů a pravidel
- práci s nástroji jako Mergado, PPC Bee…
- pravidelné osobní schůzky
- pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio
- aktuální přehled, na čem se pracuje, zobrazený v online nástroji Trello
Takovým zákazníkem je většinou společnost s obratem od 1 mil. Kč za měsíc nebo atypičtí klienti jako e-shopy s pravidelnou výměnou zboží (typicky s repasovaným zboží nebo slevové portály).
Klienti často využívájí
Při správě PPC kampaní se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, PPC Bee apod.
PPC bannery
Zbožové srovnávače
Sociální sítě
SEO optimalizace
Pokročilé reportování