PPC kampaně

Pomůžeme vám správně nastavit vaše reklamní kampaně na Googlu, Seznamu i Facebooku. Specializujeme se na výkonnostní marketing.

PPC kampaně

Správa PPC reklamy Sklik

Placená reklama na Seznamu dává smysl, přestože je na našem trhu méně významná než Google. I tak se však jedná o druhý nejpoužívanější vyhledávač s podílem na trhu kolem 11,5 %.

Seznam je specifický některými svými službami, na které jsou Češi stále zvyklí. Jde například o e-mailovou schránku, kteří mnozí z nás mají na Seznamu, nebo o respektované publikační a zpravodajské weby jako Novinky.cz, Sport.cz nebo třeba Stream. Kromě výše zmíněných služeb má Seznam i některá další esa v rukávu, ve kterých stále předčí Google, a to aplikaci Mapy.cz, firemní katalog Firmy.cz nebo největší realitní server Sreality.cz.

Reklama ve vyhledávání na Seznamu se spravuje v reklamním systému Sklik, kde máme podobné možnosti optimalizace a správy reklam jako v Google Ads. Ty je možné vytvořit v rámci vyhledávání i obsahové sítě Seznamu, tedy jeho zmíněných službách.

I na Seznamu lze měřit reklamu snadno. Kampaně se řídí pomocí PNO i dalších ukazatelů, a díky široké uživatelské základně je možno cílit reklamu na základě demografických údajů, zájmů nebo chování uživatelů.

PPC graf

Co zahrnuje správa kampaní v Skliku

PPC kampaně jsou nejčastější službou, kterou u nás poptáváte. Jedná se o placenou reklamu za klik ve vyhledávačích Seznam.cz Sklik a Google Ads. Mezi další systémy, které spravujeme, patří i Facebook Ads.

Správa reklamního účtu zahrnuje:

  • tvorbu kampaní, reklamních sestav, inzerátů a klíčových slov
  • správu kampaní na základě požadavků klientů
  • aktualizaci klíčových slov a vyhledávacích frází
  • rozšiřování kampaní a zlepšování skóre kvality
  • kontrolu rozpočtů, plateb a faktur
  • aktualizaci aktivit dle nejnovějších trendů

Nejčastější dotazy

  • Správu kampaní doporučujeme všem, kteří se najdou v níže popsaných situacích:

    • Chceme zlepšit výkon kampaní
      (máme je založené, ale nefungují tak, jak bychom si představovali)
    • Máme útratu v kampaních vyšší jak 3 000 Kč za měsíc
    • Pravidelně e-shop či web upravujeme
    • Založili jsme si kampaně sami, ale nejsme si jistí nastavením
    • Nejsme spokojeni s komunikací či výsledky práce současného správce
  • Cenu stanovujeme individuálně, odvíjí se od počtu a rozsahu požadovaných kampaní nebo cílů. Předem stanovujeme hodinový fond na práci.

    Podívejme se na příklad: cílem je vytvořit akviziční kampaň ve vyhledávací síti, která bude obsahovat 6 reklamních sestav. Cena za nastavení činí 2 000 Kč při časovém odhadu 2 hodin práce.

  • Máme malý web nebo e-shop do 30 produktů

    Měsíční správa stojí obvykle do 5 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby bez pravidelné tvorby nových kampaní.

    Typickým zákazníkem je drobný živnostník či velmi malá firma vedená jednotlivcem (např. elektroinženýr, švadlena, e-shop s autorskou tvorbou…)

    Jsme středně velká firma nebo e-shop do 100 produktů
    Měsíční správa stojí obvykle od 7 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:

    • týdenní správu (přístup do účtu 2x týdně)
    • pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio


    Klientem bývá v takovém případě firma s více jak jedním zaměstnancem nebo e-shop s obratem kolem 100 000 Kč měsíčně.

    Jsme velká firma nebo e-shop nad 100 produktů
    Měsíční správa stojí obvykle od 12 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:

    • nadstandardní přístup
    • denní správu
    • zapracování dlouhodobých úkolů jako je např. automatizace pomocí scriptů a pravidel
    • práci s nástroji jako Mergado, PPC Bee…
    • pravidelné osobní schůzky
    • pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio
    • aktuální přehled, na čem se pracuje, zobrazený v online nástroji Trello


    Takovým zákazníkem je většinou společnost s obratem od 1 mil. Kč za měsíc nebo atypičtí klienti jako e-shopy s pravidelnou výměnou zboží (typicky s repasovaným zboží nebo slevové portály).

Klienti často využívájí

Při správě PPC kampaní se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, PPC Bee apod.

PPC bannery Zbožové srovnávače Sociální sítě SEO optimalizace Pokročilé reportování