Tvoříme

Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě nápadů a vizuálů zejména pro sociální sítě. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.

Co umíme

Obsahový marketing

PPC bannery Reels Unboxing Podcasty Zvukový obal

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingu obecně. Zaměřuje se na tvorbu, publikaci a distribuci obsahu s cílem oslovit, přilákat pozornost a generovat potenciální zákazníky. Při práci v rámci obsahového marketingu je zapotřebí počítat s určitou součinností, a to nejen s tvorbou materiálů pro publikaci, obsahu na sociální sítě a další kanály, ale také při budování vztahů, komunity a značky.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Výrobu PPC bannerů
    Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě PPC kampaní Seznam Sklik, Google Ads a Facebook Ads. Připravíme vám kreativní reklamní bannery, které budou prodávat.
  • Vytvoříme video ve formátu Reels
    Reels jsou krátká videa doplněná textem, hudbou nebo efekty a na sociálních sítích se to jimi jenom hemží.
  • Natočíme unboxing
    Unbxoing je forma prezentování produktů na vašem e-shopu či sociálních sítí. A proč s ním začít? Zaručeně zvýšíte prodejnost ve svém e-shopu a představíte své produkty.
  • Natočíme podcasty
    Hledáte nové cesty, jak se zviditelnit nebo pokrýt nevyužitý prostor, kde by se mohli nacházet vaši potenciální klienti?
  • Připravíme zvukový obal
    Pokud přemýšlíte, jakým způsobem ji ozvláštnit, ať už na Facebooku nebo v Google Ads, nabízíme využití zvukového obalu doplněného o mluvené slovo.
  • Texty na váš blog
    Od tvorby článků po analýzu klíčových slov a hledanost témat.

Nejčastější dotazy

  • Forma obsahového marketingu se liší podle druhu podnikání.
    Pojďme se tak podívat na typický příklad stavebního dozorce, který poptává nové klienty. Jeho potenciální zákazník se většinou nachází mezi projektantem a zhotovitelem stavby. Může se ale jednat i o zákazníka, který uvažuje o vlastním bydlení a ještě neví, že pro stavbu domu bude potřebovat technický dozor. Obsahový marketing lze tak efektivně využít k podchycení specifických témat, které budoucí klient často před stavbou nebo během přípravy projektu řeší. A právě taková témata můžeme zpracovat ve formě článků na blog a pomocí sociálních sítí a PPC kampaní poslat do světa.


Klienti často využívájí

Při práci na obsahovém marketingu klienti často využívají další marketingové služby:
Facebook Ads Reklama na Instagramu Google Ads Sklik (Seznam.cz)