PPC kampaně

Pomůžeme vám správně nastavit vaše reklamní kampaně na Googlu, Seznamu i Facebooku. Specializujeme se na výkonnostní marketing.

PPC kampaně

Proč reklamy ve vyhledávači Bing?

Reklamu na Bingu v naší agentuře doporučujeme z důvodu jednoduchého exportu kampaní, například z reklamního systému Google Ads, ale také kvůli zastoupení na českém trhu. Jedná se totiž o třetí nejpoužívanější vyhledávač. A protože to není silný hráč, dá se obecně říct, že inzerce tak vyjde levněji.

Reklama dává smysl tam, kde je požadavek na komplexní marketingovou strategii. V rámci tohoto vyhledávače tedy zacílíte i na uživatele, kteří spíše využívají služeb Microsoftu. Zpravidla se vaše reklama zobrazí na počítačích, kde je defaultně nastavený prohlížeč Edge či Bing.

Inzerce na Bingu se spravuje pomocí reklamního systému Microsoft Advertising, kde podobně jako v Google Ads či Skliku kampaně optimalizujeme, abychom dosáhli stanovených cílů.
PPC graf

Co zahrnuje správa kampaní v Bingu

PPC kampaně jsou nejčastější službou, kterou u nás poptáváte. Jedná se o placenou reklamu za klik ve vyhledávačích Seznam.cz Sklik a Google Ads. Mezi další systémy, které spravujeme, patří i Facebook Ads.

Správa reklamního účtu zahrnuje:

  • tvorbu kampaní, reklamních sestav, inzerátů a klíčových slov
  • správu kampaní na základě požadavků klientů
  • aktualizaci klíčových slov a vyhledávacích frází
  • rozšiřování kampaní a zlepšování skóre kvality
  • kontrolu rozpočtů, plateb a faktur
  • aktualizaci aktivit dle nejnovějších trendů

Nejčastější dotazy

  • Správu kampaní doporučujeme všem, kteří se najdou v níže popsaných situacích:

    • Chceme zlepšit výkon kampaní
      (máme je založené, ale nefungují tak, jak bychom si představovali)
    • Máme útratu v kampaních vyšší jak 3 000 Kč za měsíc
    • Pravidelně e-shop či web upravujeme
    • Založili jsme si kampaně sami, ale nejsme si jistí nastavením
    • Nejsme spokojeni s komunikací či výsledky práce současného správce
  • Cenu stanovujeme individuálně, odvíjí se od počtu a rozsahu požadovaných kampaní nebo cílů. Předem stanovujeme hodinový fond na práci.

    Podívejme se na příklad: cílem je vytvořit akviziční kampaň ve vyhledávací síti, která bude obsahovat 6 reklamních sestav. Cena za nastavení činí 2 000 Kč při časovém odhadu 2 hodin práce.

  • Máme malý web nebo e-shop do 30 produktů

    Měsíční správa stojí obvykle do 5 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby bez pravidelné tvorby nových kampaní.

    Typickým zákazníkem je drobný živnostník či velmi malá firma vedená jednotlivcem (např. elektroinženýr, švadlena, e-shop s autorskou tvorbou…)

    Jsme středně velká firma nebo e-shop do 100 produktů
    Měsíční správa stojí obvykle od 7 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:

    • týdenní správu (přístup do účtu 2x týdně)
    • pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio


    Klientem bývá v takovém případě firma s více jak jedním zaměstnancem nebo e-shop s obratem kolem 100 000 Kč měsíčně.

    Jsme velká firma nebo e-shop nad 100 produktů
    Měsíční správa stojí obvykle od 12 000 Kč a obsahuje výše zmíněné služby a navíc:

    • nadstandardní přístup
    • denní správu
    • zapracování dlouhodobých úkolů jako je např. automatizace pomocí scriptů a pravidel
    • práci s nástroji jako Mergado, PPC Bee…
    • pravidelné osobní schůzky
    • pokročilý reporting v nástroji Google Data Studio
    • aktuální přehled, na čem se pracuje, zobrazený v online nástroji Trello


    Takovým zákazníkem je většinou společnost s obratem od 1 mil. Kč za měsíc nebo atypičtí klienti jako e-shopy s pravidelnou výměnou zboží (typicky s repasovaným zboží nebo slevové portály).

Klienti často využívájí

Při správě PPC kampaní se často využívají externí online marketingové nástroje, které napomáhají k lepšímu výkonu kampaní. Proto vám doporučujeme používat pomocníky jako je Mergado, PPC Bee apod.

PPC bannery Zbožové srovnávače Sociální sítě SEO optimalizace Pokročilé reportování