100 objednávek za 30 dní v rámci migrace e-shopu
Marek Wiener
Publikováno 18. 10. 2025 | Čtení na 4 min.
Případová studie Danapo
Tato případová studie je názorným příkladem převedení e-shopu z vlastního řešení na pronájem od Shoptetu a zároveň aplikací kroků, které povedou ke zvýšení obratu. Na tomto e-shopu spolupracujeme s klientem již delší období a k nějakému posunu došlo teprve nedávno, a to i díky přechodu pod Shoptet. S klientem jsme si dali za cíl 100 objednávek za 30 dní.
E-shop Danapo.cz se specializuje na prodej nového a použitého zboží. V jeho nabídce najdete pestrou nabídku produktů, od oblečení přes drogerii až po nářadí.
- Volba e-shopového řešení
S klientem jsme se na začátku spolupráce domluvili, že pro splnění cíle je potřeba vyměnit současný e-shopový systém za pronájmovou verzi od společnosti Shoptet, s.r.o. Jeho staré řešení totiž nesplňovalo některé aktuální požadavky na provoz reklamních systémů, a bylo tedy nutné najít optimální cestu mezi výdaji na provoz systému a jeho dalšími aktualizacemi. - Nastavení e-shopu
Kompletní nastavení, aktivování modulů a úprava grafiky. - Nastavení PPC reklam Propojení se současně používanými reklamními systémy a založení nových.
Jak jsme postupovali?
Nastavení e-shopu
Klientovi jsme zajistili plynulý přechod z jeho původního e-shopového řešení na Shoptet. Součástí práce bylo prověření přesměrování starých URL a správné nastavení Shoptetu z hlediska SEO (URL adresy, základní SEO, UX).
Změny v PPC kampaních
Vzhledem k tomu, že klient doposud využíval jen statický remarketing formou rastrových bannerů v obsahové síti, bylo tedy nutné napojit všechny reklamní systémy (Sklik, Google Ads, Heureka a Zboží.cz) na produktové feedy.

Výsledek po 1. měsíci spolupráce?
Výsledky e-shopu zpočátku nepřicházely. Hlavním problémem byl nestálý sortiment a kombinace nového a použitého zboží. Velkou roli hrálo i načasování spolupráce, která začala přímo po vánoční sezóně. Z těchto důvodů jsme museli v prvním kvartálu 2019 provést různé experimenty. Taktéž ale bylo nutné všechny kanály tzv. zajet a nechat usadit, než si reklamní zdroje začnou mezi sebou vypomáhat. Jako nezajímavý zdroj z hlediska konverzí jsme vyhodnotili Facebook, protože jsme zjistili, že nepatří mezi počáteční cesty zákazníka. Zde jsme tedy výdaje optimalizovali a přesunuli do Google Ads – kampaň Google Nákupy se osvědčila více.
Vývoj počtu objednávek v čase

První polovinu spolupráce (prosinec-březen) jsme experimentovali a zkoušeli různé postupy. Hlavní cíl byl splněn v červenci 2019, tj. cca po půl roce spolupráce.
Vývoj PNO během experimentování

Vynaložená částka na marketing je optimální vzhledem k vyšší průměrné marži produktu.
Vyžádejte si další případové studie a napište nám.
Pokud vás zaujala tahle případová studie zaujala, sdílejte ji dál – ať i ostatní e-shopáři vidí, že změna platformy může být tím nejlepším krokem k růstu. 🚀