Případové studie

Tato případová studie je názorným příkladem převedení e-shopu z vlastního řešení na pronájem od Shoptetu a zároveň aplikací kroků, které povedou ke zvýšení obratu.

Kontakt

Případová studie Danapo: 100 objednávek za 30 dní v rámci migrace e-shopu

Na tomto e-shopu spolupracujeme s klientem již delší období a k nějakému posunu došlo teprve nedávno, a to i díky přechodu pod Shoptet. S klientem jsme si dali za cíl 100 objednávek za 30 dní.

Náhled e-shopu Danapo

E-shop Danapo.cz se specializuje na prodej nového a použitého zboží. V jeho nabídce najdete pestrou nabídku produktů, od oblečení přes drogerii až po nářadí.

  1. Volba e-shopového řešení
    S klientem jsme se na začátku spolupráce domluvili, že pro splnění cíle je potřeba vyměnit současný e-shopový systém za pronájmovou verzi od společnosti Shoptet, s.r.o. Jeho staré řešení totiž nesplňovalo některé aktuální požadavky na provoz reklamních systémů, a bylo tedy nutné najít optimální cestu mezi výdaji na provoz systému a jeho dalšími aktualizacemi.
  2. Nastavení e-shopu
    Kompletní nastavení, aktivování modulů a úprava grafiky.
  3. Nastavení PPC reklam Propojení se současně používanými reklamními systémy a založení nových.

Jak jsme postupovali?

Nastavení e-shopu
Klientovi jsme zajistili plynulý přechod z jeho původního e-shopového řešení na Shoptet. Součástí práce bylo prověření přesměrování starých URL a správné nastavení Shoptetu z hlediska SEO (URL adresy, základní SEO, UX).

Změny v PPC kampaních
Vzhledem k tomu, že klient doposud využíval jen statický remarketing formou rastrových bannerů v obsahové síti, bylo tedy nutné napojit všechny reklamní systémy (Sklik, Google Ads, Heureka a Zboží.cz) na produktové feedy.

Výsledek po 1. měsíci spolupráce?

Výsledky e-shopu zpočátku nepřicházely. Hlavním problémem byl nestálý sortiment a kombinace nového a použitého zboží. Velkou roli hrálo i načasování spolupráce, která začala přímo po vánoční sezóně. Z těchto důvodů jsme museli v prvním kvartálu 2019 provést různé experimenty. Taktéž ale bylo nutné všechny kanály tzv. zajet a nechat usadit, než si reklamní zdroje začnou mezi sebou vypomáhat. Jako nezajímavý zdroj z hlediska konverzí jsme vyhodnotili Facebook, protože jsme zjistili, že nepatří mezi počáteční cesty zákazníka. Zde jsme tedy výdaje optimalizovali a přesunuli do Google Ads – kampaň Google Nákupy se osvědčila více.

Vývoj počtu objednávek v čase

Vývoj objednávek
První polovinu spolupráce (prosinec-březen) jsme experimentovali a zkoušeli různé postupy. Hlavní cíl byl splněn v červenci 2019, tj. cca po půl roce spolupráce.

Vývoj PNO během experimentování

Vývoj PNO
Vynaložená částka na marketing je optimální vzhledem k vyšší průměrné marži produktu.

Vyžádejte si další případové studie a napište nám.